روش سفارش هدر .بنر.لوگو.قالب وبلاگ و ...
طراحی بنر.هدر .لوگو . قالب وبلاگ با شارژ2هزارتومنی
طراحی بنر.هدر .لوگو . قالب وبلاگ با شارژ2هزارتومنی

سلام دوستان این وبلاگ در نظر دارد تا درخواست های شمارا با کمترین مبلغ انجام بدهد

ما با توجه به مشخصاتی که شما ارائه میدهید برای شما هدر. لوگو .بنر .قالب وبلاگ و...میسازیم شرایط ما چنین است:

ابتدا ما با تجه به مشخصات تصاویر شمارا میسازیم(متحرک و غیر متحرک)نمونه تصویر که شامل آدرس سایت ماست را به شما میدهیم (تصویر غیر قابل استفاده است فقط برای مشاهده مناسب است)

سپس شما با دادن کد شارژ 5000تومانی ایرانسل تصویر اصلی بدون آدرس وبلاگ ما تحویل میگیرید

نمونه کارهای ما:

طراحی هدر و بنر های سایت بیا2فیکس دانلود

ewwxzzctrjkbdyvtfhdc.jpg

knzb2fj09es7scj5deub.jpg

بنر جذب مدیر برای انجمن فیکس دانلود

بنر تبلیغاتی بیا 2فیکس دانلود

http://pic.azardl.com/images/25258147527888893633.gif

بنر تبلیغاتی دانلود بهترینها

آذر دانلود

 

روز به روز پیشرفته تر و گرافیکی تر با طراح20

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت6:44---4 شهريور 1392
salam
man ta 7 shahrivar logo rayegan misazzam faghat ta 7 sharivar

mard bash taeed kon


کبوتر
ساعت19:54---6 مرداد 1392
سلام من یه لوگو میخوام برای وبلاگ که مذهبی باشه میشه بیشتر برام توضیح بدین دقیقا باید چی کار کنم؟

مریم زمانی
ساعت17:13---14 فروردين 1392
راستی دخترونه باشه و تو ستون اول زود باش کلیک کن تو ستون دوم وبلاگ شقایق خسته و تو ستون سوم جالب ترین وبلاگ باشه و به وبم سری بزن ویک لگو که به وبم بخوره بساز قیمتش هم هر چه قدر باشه میدم

مریم زمانی
ساعت17:06---14 فروردين 1392
من یک لگو برای وبم میخوام اسم وبم شقایق خسته است تصویرش متحرک نباشه تو 3 ستون هم باشه خواهش میکنم زود اماده بشه

roxana
ساعت21:25---21 بهمن 1391
یه لوگو می خواستم برای وبلاگم که باعسای لنو مسیباشه وبعد تو یه پیج دیگش اسم وبلاگ باشه بی زحمت

سیدعبدالله عابدین مطلق
ساعت22:25---4 آبان 1391
سلام همسنگر
خداقوت
خسته نباشید

یه لوگو میخواستم مذهبی باشه وجذب کننده باشه
اگر میشه برامون طراحی کنید
اینم ادرس وبلاگ ماهست
www.razemajnooon.blogfa.com
توروخدا اگرمیشه زود تر اماده اش کنید
اماده اش کردید بهم پیام بدید
اجرتان با سید الشهدا


marmar
ساعت15:55---15 مهر 1391
سلام من برا کلوپمون یه لوگو میخوام اما نمیدونم باید مبلغی پرداخت کنم یانه.
بارونی باشه و به rainy club ربط داشته باشه.یه حالت خفن باشه.


علوم کامپیوتر شهرکرد
ساعت19:41---19 شهريور 1391
ببخشید عکس سر در یادم رفت.فقط ببخشید اون قسمت بالا (سر در ) بیفته ممنون.فقط شرمنده سیستمم مشکل داشت نتونستم عکسو آپلود کنم.عکس تو این صفحه است
http://iaushk.masjedun.com/index.aspx?siteid=312&pageid= 48710&newsview=145933


علوم کامپیوتر
ساعت19:11---19 شهريور 1391
سلام.یه لوگو و قالب میخواستم برای وبلاگ کلاسی دانشجویان علوم کامپیوتر 90دانشگاه شهرکرد که ترجیحا آرم دانشگاه توی لوگو باشه.بعد بالای قالبه حالا عکس سر در دانشکده علوم پایه باشه یا آرم گرافیکی داننشگاه.خسته نباشید

نسترن
ساعت16:31---27 تير 1391
سلام
هنوزم لوگو میسازین ؟!


zamani
ساعت21:22---2 خرداد 1391
سلام.چند روز طول میکشه جواب مارو بدید؟؟؟

zamani
ساعت22:22---1 خرداد 1391
سلام.یه لوگو میخواستم برای دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه تهران واحد بین الملل ورودی90!
سفارشــــــــــــی باشه لطفا


سلام
ساعت21:41---20 ارديبهشت 1391
اینم ادرس

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/163634169985246 44126.bmp

با تشکر


سلام
ساعت21:29---20 ارديبهشت 1391
سلام یه لو گو می خواستم به شکل زیر کلمه ariamoneعکس گرفتم ازش برات ابلود کردم

این لوگو هم به صورت نوشته و عکس باشه
ممنون


محمد
ساعت15:22---18 آذر 1390
با سلام. من براي گروه فرهنگي نصر يه لوگو ميخوام با شرايط زير:
1 - كلمه نصر بصورت گرافيكي توش نوشته شده باشه
2- بعد از كلمه نصر يه پرچم كه روش متن نصر من الله و فتح غريب نوشته شده طوري قرار بگيره كه پرچم از وسط كلمه نصر بگذره
3- لوگو بيشتر چهره فرهنگي داشته باشه تا لوگو هاي تبليغاتي
4 - با توجه به مناسبتهاي مختلف بشه قسمت پرچم رو عوض كرد مثلا با پلاك شهدا
با تشكر


ali
ساعت17:19---23 آبان 1390
salam dooste man
man doos daram bat tabadole baner konam age movafeghi bem begu
byeeeeee


حسین
ساعت20:02---18 مهر 1390
سلام
به شمارت زنگ زدم یکی گفت سیم کارتتو انتقال دادی ؟
میشه شماره جدیدتو بدی؟
خداوکیلی من به اون 3 تومان نیاز دارم


حسین
ساعت21:11---9 مهر 1390
گفتم که یه لحظه پول و هلو (1) باشه و یه لحظه هدایا : پول نقد یا شارژ ایرانسل
فک کنم طرح اولی سایه دارش هم خوشگل تره


حسین
ساعت20:33---9 مهر 1390
سلام
میخاستم شبیه همونی باشه که" ثبت نام کنید و..."
فقط ایناش فرق داشته باشه:
متن:
پول و هلو (1)

بین هلو و پرانتز حتما فاصله باشه
یه طرفشم عکس اسکناس باشه (راست) و چپش عکس هلو باشه
عکس هلو یه چیزی شبیه این
http://www.nashrine.com/view/post:737809
عکس شلیل هم بود اشکالی نداره شبیه این
http://naive.blogfa.com/post-35.aspx
عکسها و رنگ ثابت باشن و فقط اون" متن" روشن و خاموش بشه


محراب
ساعت14:34---8 مهر 1390
سلام من یه هدر متحرک برای وبلاگ کشتی کج2011 می خواستم بیاین رو وبلاگم وشرایطش رو اگه می شه لطف کنید توضیح بدید اگه با کارت شارژ بشه هزینه اش رو پرداخت کرد که چه بهتر فقط اگه میشه خودتون باسلیقه ی خودتون یه هدر بسازید چون می دونم سلیقه ی من خوب نیست پس زودتر بیاین و برام توضیح بدید.اگه میشه عکس هایی که تو طراحیش به کار میبرین جدیدباشه.

حسین
ساعت16:35---1 مهر 1390
سلام
یه سوال داشتم که اگه جواب داشته باشه یه سفارش دیگه دارم برات :
من میخوام کنار وبلاگم یه بنر عمودی بذارم ولی میخوام اون بنر به یه کد html یا جاوا اسکریپت وصل بشه (یه صفحه تبلیغاتی) نه یه آدرس اچ تی تی پی معمولی .
میشه؟


حسین
ساعت21:08---29 شهريور 1390
آقا تشکر خیلی ممنون
اگه ان شاء الله کارم گرفت بازم فکر هایی دارم که سفارشای بنرمو میدم به خود خودت


حسین
ساعت16:04---26 شهريور 1390
آقا میتونیید بازم یه کم تغییرش بدید ؟ اینکه مثلا :
(همونطوری که فک میکردم علامت ایرانسل شیک در نمیاد پس لطفا حذفش کنید)
و اینکه فونت متن هنوزم ساده و کتابی نیستا (اگه میشه اونم ساده کنید)

رمز شارژ شما هم آماده کنار دستمه در اولین فرصتی که شما این تغیییر رو دادید با کمال میل براتون میفرستم
بازم ممنون


حسین
ساعت7:28---26 شهريور 1390
راستی میخواستم اینم به متنتون اضافه کنید که :
ثبت نام کنید و شارژ ایرانسل یا پول نقد هدیه بگیرید


حسین
ساعت0:16---26 شهريور 1390
آقا دستتون درد نکنه ، چند تا چیز به نظرم آومد که اگه عوضش کنید ممنون میشم:
1 - متن سایه "نداشته" باشه
2 - متن سیاه رنگ "باشه"
3 - فونت متن ساده و عادی "باشه"
3 - اگه بشه 2 طرف تبلیغ رو علامت ام تی ان ایرانسل رو بزارید بهتره (اگه تار نباشه ، یعنی شیک باشه ) البته اگه اندازه متن خیلی کوچیک نشه

یه چیز دیگه هم میخواستم بگم اینکه اگه لطف کنید و شمارتون رو بدید ممنون میشم (البته به صورت نظر خصوصی برام بفرستید) تا من براتون خط به خط کنم شارژ رو اینطوری خیالمم راحته که شارژ رو 100 در 100 به شما رسوندم
تشکر


حسین
ساعت22:04---25 شهريور 1390
راستی یادم رفت بگم وبلاگی که باید به به بنرم لینکش بدین آدرسش اینه:

www.poolvaholoo.LoxBlog.Com

تشکر


حسین
ساعت18:53---25 شهريور 1390
اینم ایمیلم هست
dastafshan@ymail.com


حسین
ساعت18:50---25 شهريور 1390
سلام
آقا دمتون گرم ، تشکر
من یه بنر متحرک میخوام که :
رنگ پشت زمینش یه لحظه سفید و یه لحظه زرد باشه (یعنی تقریبا مثل چراغ چشمک بزنه)
و مطلب داخلش هم سبز رنگ و این باشه که :
ثبت نام کنید و شارژ ایرانسل هدیه بگیرید


اندازش هم از همین مستطیل های افقی که مشهوره (تقریبا عرض 3 و طولش 15 سانت میشه ها از اونا)

خیلی ممنون


ساغر
ساعت15:49---25 شهريور 1390
سلام ممنون که لینکم کردین .منم شما رو لینک کردم .موفق باشین

حسین
ساعت2:32---25 شهريور 1390
سلام

5000 تومان به بودجه ما نمیرسه میشه لطف کنید با 2000 تومان راضی بشید ؟

دست گلتون درد نکنه
پاسخ:سلام حالا چه چیزی میخواین ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط رضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 965
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com